sömnproblem

Det finns en sak jag helt enkelt inte klarar av när jag ska sova. Ljud. Det är helt okej om jag sover i husvagnen och det regnar eller så, det är bara mysigt. Men exempelvis om någon snarkar, då dör jag! Jag blir så sjukt irriterad att jag bara känner för att slå till något. Jag vet inte varför, men det har alltid varit så. Just nu sover jag hos David. Och nej, det är ingen som snarkar. Men det är ett annat ljud, som jag bara inte kan sova till! Jag somnade men vaknade och nu kommer jag aldrig kunna somna om, för det slutar aldrig.. David sover, jag väckte honom men han somnade om direkt. Jag blir typ sugen på något jag egentligen hatar, att röka. Jag hatar rök och allt sånt, men jag blir på sånt himla humör att jag bara vill göra något jag egentligen inte ska göra. Gaah. Kill me.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

HAHA vill du röka? :O :P



Men var inte vid datorn då, jag tror inte att det blir lättare att sova för det ;)

2009-06-06 @ 08:51:38
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha Therese vill röka?! Jag blir helt i chock :O

Vi borde göra något snart :) <3

2009-06-06 @ 15:19:12
URL: http://mijb90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0