sista skoldagen @ rudbeck, nånsin

Godmorgon på er! Får bli ett litet kort inlägg nu innan jag drar till skolan. Jag ska göra mig iordning och sen tar jag första buss som går bara :p Hehe. Ska lägga in lite bilder på Foto. Sen har jag engelska, då vi ska få tillbaka lite arbeten typ, och säga hejdå. Och så har vi svenska då vi ska få betyg och säga hejdå. Slapp dag, onödig dag. Men jag tänker gå! Det här är min sista skoldag på rudbeck, nånsin! Det är sorligt, för jag kommer sakna det så enormt mycket.. Imorgon är det ju studiedag och onsdag lunch och torsdag studenten. Guud, det är massa blandade känslor kring studenten!
Nej, nu ska jag duscha istället för att sitta här och skriva om massa känslor åtta på morgonen! :P
Ha en bra dag! puss

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, ja, verkligen -.- jag hatar det! nu sitter jag här istället, ska åka om typ en kvart. wooho!

vad bra :D :D haha! ja, men det är toppen ju! det kommer nog bli roligt! haha, vet du? jag har typ slutat använda min kalender :O det är sjukt! jag var beroende av den förut!

2009-06-08 @ 07:58:12
URL: http://mijb90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0