outfiten klar


smygtitt på min outfit ;)


Nu har jag provat studentklänningen tillsammans med mössan och skorna, och det ser ju superbra ut! Woho! Tog några bilder på det, men dom får ingen se! Mohaha! Inte förens studentdagen =) Ja, jag vet, jag är väldigt hemlighetsfull när det gäller min klänning. Men jag vet inte, jag gillar överraskningar och därför får ingen se min klänning innan. Eller okej, att jag gillar överraskningar är en underdrift.. Jag Älskar överraskningar! Älskar att ge överraskningar till andra och att själv få. Dock har jag nog gett mer överraskningar än jag fått.. :/ Men men! Nångång i livet får jag väl min överraskning :p Hehe.
Hur som helst, jag älskar min klänning!  =)
Nu ska jag göra sockerkaka eller så som jag ska ta med mig imorn till Annie då vi ska fixa klart all pyntning inför flaket!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0