monopol-kväll

Hur gör man för att påverka en person, åt det positiva hållet, utan att någon ska bli irriterad eller sur? Jag vill så gärna påverka, men det är så svårt att vet hur..

Hejsan på er! Nu har jag varit nere på Torparängen på Picknick, Annie fotade lite, men inte jag.. Ikväll är det Monopol-kväll hemma hos Sofia med några från skolan.. Eller, från min förra skola blir det ju.. Från Rudbeck... Anyway, får se om jag och David sover tillsammans hos någon eller på varsitt håll, han kommer ju döda mig med mina nysningar...
Men men, annars händer inte så mycket, måste börja göra mig klar, ska gå om 25 minuter.
Mormor och Morfar är här på middag, så ska umgås lite innan jag åker också.
Ha en bra kväll!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0