mixed up

 

Hejsan på er! Nu så är jag hemma från studentlunchen då! Eller, jag kom hem vid två.. Hehe. Hur som helst! Här hemma behövs ju inte så mycket hjälp.. Men jag kan ändå inte dra på Dannes mottagning :( Hade tänkt titta förbi en liten sväng iallafall, han tog ju studenten idag! Men men, David är där, han får hälsa =) Försöke ringa, men kom typ inte fram eller nåt sånt :P Min gudmor kommer ju upp hit idag, träffar inte henne så ofta. Så jag är hemma ikväll och tar det lugnt. Sen får jag gå och lägga mig i tid, imorgon ska jag ju upp vid halvsju! Senast.. We'll see hur pigg jag är imorn, men det är ju fan studenten! Inget ska få förstöra min dag =) Det är dock så enormt sjukt tråkigt och surt att jag inte kan gå på Davids mottagning :( Hade så gärna velat vara där, men jag har ju min egna mottagning som jag ska på imorn! Får se om jag lyckas smita iväg nån timme, eller nej, det kommer jag aldrig få förresten.. Men men, jag får se han sen på kvällen på gubbskivan =)

Det är fortfarande helt overkligt att jag tar studenten imorn! Jag har nog inte riktigt fattat det än, förrutom att jag börjar känna det på mitt humör. Det blir alltid så konstigt när jag är stressad eller något stort är på g. Jag blir helt wierd, det är synd om de närmsta som får stå ut med mig då, speciellt David. Men han har väl vant sig vid det här laget =) Och dessutom så är han ju inte med mig idag, så han lär väl inte märka av det nåt speciellt förutom mina sms som kommer trilla in på hans mobil, haha.
Nej nu ska jag sluta skriva, för jag vet helt ärligt inte vad jag ska säga. Jag tar ju studenten imorn! Aaah!
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0