Min underbara student!

 
jag och david så fina på studentdagen =)


Hello people! Jag vet jag vet, sämst uppdatering på sista dagarna ^^ Men, jag tog ju studenten igår! Så det har varit full rulle hela tiden kan man ju säga.. Idag har varit en slappa-dag, är lite seg efter gårdagen.. Orkar inte riktigt skriva massor just nu, eller lägga upp massa bilder. Men allt finns på Facebook! Så kolla där!

Lite kort om min student då:
Började med att gå upp och göra sig klar, tog sedan buss tillsammans med Malin till Strandvägen och gick sedan till Edsbergsparken där champagnefrukosten var. Väldigt härligt måste jag säga! Och vilken tur med vädret vi hade igår! Varmt och soligt, najs! Vid tio gick jag upp till skolan, skrev på ett kontrakt till flaket (stereo-anläggningen). Mina föräldrar, min gudmor, annies föräldrar och Davids föräldrar var där och pyntade vårat flak. Snällt! In i skolan, fick slutbetygen. In i aulan, vilket drag måste jag säga! Helt sjukt roligt! Massa bra framträdanden och sång. Sen utspringet, härligt så det inte går att beskriva! Stå där med alla andra och kolla på all släkt och vänner som var där. Hittade sedan Annies föräldrar, sen Davids föräldrar och sist mina egna föräldrar! Även Carina (mina kusiners mamma) och min gudmor, och Thette och Amanda å Rickard! Flera stycken var där, jätteroligt! Fick massor av saker runt halsen. Och så kom Ashkan å Amanda förbi och gav mig en öl i snöre runt halsen, haha tack! In och byta om och gå på toa, sen ut och till flaket. Vi åkte ett tag, hade kisspaus i mitten då några badade också, jag badade såklart! Det var faktiskt inte så kallt.. Vid tre kom jag hem igen, duschade och gjorde mig fin. På med studentklänningen igen och hälsa på alla. Åt god smörgåstårta och annat gott. Öppnade paket och fick jättefina presenter! Vid nio drog jag igen. Jag, David, Jonas och Annie tog tåget och tunnelbanan in. Sen dansades det och festades det hela natten! Vid halvfyra kom jag och David hem hit igen och somnade väl vid halvfem sen. Vaknade vid åtta igen och sen sov vi mellan 11-15.

Det där var lite kortfattat min student, som var HELT TOTALT SJUKT UNDERBAR! En perfekt dag från halvsju på morgonen till halvfem på morgonen därpå. En dag som absolut inte kommer glömmas. Fyfan vad roligt det var att springa ut och åka flak! Och allt annat! TACK ALLA SOM GJORDE MIN DAG HELT UNDERBART PERFEKT!

Det känns fortfarande inte annorlunda, det känns fortfarande som att om typ en vecka är det dags att gå tillbaka till Rudbeck igen och träffa alla igen. Men så är det ju inte. Vilket suger. För när jag väl kommer börja inse att det faktiskt är såhär, så kommer jag sakna det enormt mycket! Kommer säkert fälla en liten tår över de underbar åren på Rudbeck. Men studentdagen var ett helt underbart slut på 3 jobbiga, men roliga, år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0