midsommar å dagen efter

Hello på er! Midsommar igår blev en lugn dag för mig. Var ju med på midsommar-ängen och kollade på de som dansade och så, och så lite lunch (långbord) och middag (också långbord). På kvällen så satt jag i husvagnen med föräldrarna och tittade på tv och såå.

Inatt, vid tolv, vaknade jag av att alarmet på min mobil ringde.. (trodde jag). Så jag tryckte på alla knappar och fick tyst på den. Sen fråga mamma mig vem det var som ringde. Så jag tryckte på samtal och såg att "Mamma" fanns med på listan, sa då kort "det var du som ringde". Men hon och pappa låg ju och sov i husvagnen, så vem ringde från hennes mobil då? Hmm. Precis efter fick jag ett sms av David där det stod "det där var lågt! puss gonatt " Jag fattade inte så mycket och lät det vara. Sedan började jag vakna, jag sov ju när "alarmet gick/mobilen ringde". Anyway, när jag började vakna mer ordentligt så började jag långsamt fatta att mamma kan ju inte ha ringt mig.. Så kollade igen, och då upptäckte jag att det var David som ringde! Haha. Och jag hade bara lagt på direkt..tryckt upptaget.. Förlåt!
Hur som helst, messade då David och berättade vad som hänt.. Haha. Pratade med han i telefon idag vid elva istället och förklarade, haha. Det roliga är att mamma inte minns något, trots att hon frågade mig flera saker igår när David ringde!

Men men, vad har hänt annars idag då? Jag har mest tagit det lugnt och solat och såå, härligt! Trodde det skulle regna hela helgen, men icke! Imorgon åker jag troligen hem iallafall..
Naej, nu har jag inte mycket mer att berätta, hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0