lyckad kväll igår!

Godmorgon på er! Nu har jag ganska nyligen vaknat, men känner mig fortfarande lite halvt seg.. Haha.
Hur som helst! Kvällen igår blev jätterolig! =) Sofia kom med ketchup (som jag glömde betala för! :O förlåt!). Det var nämligen så att när Annie kom så mötte jag henne nere vid centrum så handlade vi lite saker som fattades till middagen, men vi glömde ketchup..Så Sofia köpte det när hon kom sen, haha. Hur som helst! Sen kom Frida cyklandes hit, och sen så kom Netasha också.
Det är alltid roligare att laga mat tillsammans med folk, än att göra den själv. Så det var väldigt roligt att laga mat och äta den igår! Vi åt på baksidan, det var ju så varmt ute fortfarande åtta på kvällen! Mycket skratt blev det vid middagen, härliga vänner jag har =)
Efter middagen såg vi American Pie 6, haha, rolig! Tyvärr så var Annie och Netasha tvungna att gå vid tio för de skulle upp och jobba idag.. Men de andra stannade och såg klart filmen, men vid elva ungefär så drog resten också!
Jag måste säga att det blev en riktigt lyckad tjejkväll, som definitivt måste göras lite oftare! Speciellt nu när vi inte går på Rudbeck längre och troligen inte kommer se varandra lika ofta som förr.. Så vi måste hålla kontakten, promise! =)
Det togs några bilder med min kamera, mestadels av Annie. Men de kommer upp senare! Haha

Kommentarer
Postat av: nea

ååh, vad kul! :D :D

2009-06-24 @ 11:34:20
URL: http://nealiten.blogg.se/
Postat av: Fotograf Annie

Det var verkligen en bra kväll!! Synd bara att vi var tvugna att gå... Vi måste definitivt göra om det någon gång... :P :D

2009-06-24 @ 17:34:37
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0