lovely two weeks

Oh yes Annie, jag är 'ledig' idag! Som svar på din kommentar.. Har en engelskalektion, men vi har dum person som pluggar till lärare som har vår lektion idag, halva klassne skolkar då =) Men annars har jag inga lektioner. Så idag består min dag av fota, sola och plugga! NAJS! Okej, det hade varit skönt utan pluggandet..men men, man kan inte få allt! Haha, dagen är ju f*cking perfekt ändå! :D

Mitt schema de närmsta 2 veckorna:
Måndag: plugga, sola, fota
Tisdag: Ledig, får se vad som händer
Onsdag: Skola 8.20-13.25, sen vetja inte
Torsdag: Ledig, gå på Ashkans studentmottagning(?)
Fredag: Skola 12.35-16.00
Lördag: Davids landställe
Söndag: Davids landställe
Måndag: skola?
Tisdag: ledig
Onsdag: studentlunch i skolan
Torsdag: STUDENTEN! mottagning hemma, skiva på kvällen
Fredag: Njuta
Lördag: Picknick och grilla i edsbergsparken
Söndag: Njuta

Najs eller vad? =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Lör: picnic och grilla i edsbergsparken

Supermys :D jag längtar!!! <3

2009-06-01 @ 20:30:10
URL: http://mijb90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0