lördagen


bild från studenten, precis innan flaket rullade iväg!


Hejsan på er! Jag har fortfarande inte riktigt insett att jag faktiskt tagit studenten.. Kommer nog inte göra det förens i höst då något nytt händer, eller om någon vecka då jag inte behöver gå till skolan som vanligt. Det känns jättekonstigt bara..
Hur som helst! Snart kommer David hit, mina föräldrar bjuder ju mig och honom på middag ikväll, på Mongoliskt. Djingis Khan på Sveavägen, jättebra restaurang som jag lätt kan rekomendera! Min absoluta favorit =) Ta hur mycket du vill hur många gånger du vill! Skitbra ju! Och gott är det också, megagott! Haha.

Men men, idag har jag varit i Kista Galleria med föräldrarna. Pappa köpte skor, byxor och lite t-shirtar till Turkiet. Mamma köpte några t-shirtar. De åker ju iväg till Turkiet den 1 juli i en vecka.. Så jag och David kommer vara hundvakt åt Daisy den veckan, för det får jag 2000 kr. Najs!

Jag och David ska utomlands i sommar, en sista minuten resa ju. Ska försöka hitta något ikväll om David har lust, haha. Jag har ju råd nu! Jag fick ju cirka 2400 kr i studentpresent totalt. Och så fick jag 60 euro som man kan ha i kontanter på resan. Sen räknar jag med ungefär 1000 kr i lön. Och så fick jag just reda på att jag får ta från mitt sparkonto ungefär 1000 kr! Och så får jag ju 2000 av föräldrarna.. Såå, ungefär har jag 6400 kr och 60 euro inför sommaren. Det känns bra faktiskt.

Men men, nu ska jag göra någonting, kanske kolla in facebook och sen käka lite Nutella, hihi.
Hare bra!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Jag har inte heller fattat att vi har tagit studenten, men det har vi!! :D

2009-06-13 @ 16:52:16
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0