ingen sista minuten för min del

Det blir nog ingen sista minuten resa för min del, vilket suger som fan. Jag hade verkligen sett fram emot det, enormt mycket! En hel vecka i ett soligt land ensam med älskling. Men icke. I juli finns det knappt några sista minuten, de få som finns är sjukt dyra. I juni finns det några, men jag har känslan av att det inte kommer bli av.. I augusti, då det finns resor till priser som jag har råd med, kan vi helt plötsligt inte åka. Jag fick reda på igår att David troligen kommer dra iväg på en2 veckor lång bartender-kurs i Magaluf i augusti. Kul.. Istället för en vecka med honom utomlands blir det 2 veckor utan honom själv i regniga Sverige. Nej, jag är inte på humör alls idag. Hörs imorn

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, men gumman.. :( <3

2009-06-14 @ 12:39:42
URL: http://mijb90.blogg.se/
Postat av: Jeanette

magaluf kursen är inte så bra. Napa är bättre. Man får mer för pengarna ;)

2009-06-14 @ 18:14:29
URL: http://itsonlymythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0