helgen

Hejsan på er! Nu har jag kommit hem från en sjuukt mysig och underbar helg med David! Ibland inser man verkligen hur rätt en person kan vara för en, hur perfekt man passar ihop! Den här helgen var sån =) Jag trivs så sjukt bra med honom och hans föräldrar, en underbar liten andra familj! =) Haha.
I fredags åkte jag ju till David, men fick reda på att vi skulle upp till landet på lördagkvällen. Så vi sov hos honom en natt då. Igår (lördag) hände inte så mycket först. Vi gick upp, tog det lugnt, spelade lite. David och hans pappa åkte iväg och fixade lite åt byggarbetarna eller nåt sånt (de har ju arbetare hos sig som arbetar hos dom sen ett tag tillbaka), medans jag stannade hemma å pratade med hans mamma och så. Sen drog jag och David till Stinsen där David röstade, jag köpte en sak på Apoteket och sen drog vi hem till han igen. Vid 18 ungefär kom vi upp till hans land. Åt jättegod middag och bastade på kvällen! Hur mysigt som helst =) Hihi, David har ju ett eget litet hus där med bastu, dusch, sovrum, och typ "vardagsrum" med kyl, soffa och lite annat.
Anyway, idag vaknade vi vid åtta och såg klart på en film vi börjat se på förut, xXx eller nåt sånt heter den "triple x". En bra film! Efter det blev det frukost och lite kubb och basket m.m. Kastade även frisbee (stavning?) och annat i helgen.  Sen drog vi iaf ner till Marinan och åt mycket god lunch! Juste, vi hjälpte Danne och hans pappa med deras mast till segelbåten, den hade typ vält eller nåt sånt. Haha.
Oh well, kom hem vid 19 idag ungefär och käkade lite middag. Nu ska jag alldeles strax göra mig iordning och sova, för jag är jättetrött! Har massa bilder som jag tog i helgen, men de får komma upp imorgon eller någon annangång. Den här veckan tar jag ju studenten! Så vet inte hur mycket tid jag kommer få över..
Helgen var iaf totalt underbar och mysig. Jag älskar verkligen att vara på Davids landställe, sjukt fint! =)

Måndag: skola till halvett. Hem och fixa typ
Tisdag: Vara hos Annie och fixa allt inför flaket (skriva lakan osv.) Sen hem och hjälpa mamma här hemma
Onsdag: Studentlunch i skolan. m.m.
Torsdag: Studenten!

Asså, det är fan läskigt.. Jag vill inte ta studenten. jag kommer gråta sjuuuukt mycket där på skolgården! jag blir ju typ tårögd av att bara tänka på det...
Nej, nu måste jag göra mig iordning iaf. Sov gott! Puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0