första måndagen på 'lovet' ^^

Imorse var jag hos Polisen i en timme, själv. Inte världens roligaste. Nu tänker ni säkert "Oj, vad har hon nu gjort?!", Haha. Men! Jag fixade bara mitt pass ;) Mitt pass gick ju ut nu i juni.. Och det vore ju bra att ha ett! Så vid halvtolv satte jag mig där, ensam, inne hos Polisen i Sollentuna C för att fixa passet, så om cirka 5 arbetsdagar kommer det ett sms till mig som säger att jag kan komma in och hämta det =)

Anyway, det är ju inte det enda jag gjort idag, såklart! Efter det drog jag hem och gjorde lite ingenting. Sen vid fyra ungefär så drog vi till Kista och satte in lite pengar på mitt konto, vi bytte ett par byxor pappa nyligen köpt (de var trasiga..) och vi registrerade ett köp på H&M på H&M-kortet! Hem igen, käka lite middag och sen har inte mycket hänt.. Har kollat lite på Bones och slutet av filmen Mean Girls. Helt okej! Har sett filmen många gånger förut, den är liksom en sån där random film man kan se om lite då och då ^^

Men men, annars har väl inte mycket hänt idag! Och imorgon är det PICKNICK på Torparängen med massa från skolan. Än slipper jag dom inte! ;) Haha. Nej men, jag tycker det ska bli jätteroligt! Vill verkligen inte förlora kontakten med dom från Rudbeck.. Såå, dags för mig att sova nu då! Jag har ju en dum liten förkylning som jag går runt och bär på, suck.. Kul att bli sjuk nu liksom.. Och så ska jag ju upp till Davids land över Midsommar, hoppas jag inte blir alltför förkyld så jag smittar dom... :(
Naeej, sovdags nu då! Pöss på er!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

"Och gjorde lite ingenting" så gulligt det lät :P



Yeeey för picknick :D

2009-06-15 @ 23:23:34
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/
Postat av: nea

haha, blev lite orolig när du skrev att du skulle till polisen O.o

2009-06-16 @ 00:25:25
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0