förkylning är bra hemskt

Hej solsken. Hej förkylning. Hejdå Davids landställe på midsommar.. FUCK!

Vem är det vi pratar om? Jo MIG såklart! Jag blir alltid sjuk precis inför något jag verkligen ser fram emot! Midsommar på Davids landställe får vi se hur det blir med, eftersom jag har åkt på värsta förkylningen, igen.. Hur roligt tycker dom att det är om jag följer med och smittar hela hans familj liksom? Vi får se hur jag mår lite närmre midsommar.. Om jag typ känner mig bättre i övermorgon eller så..
Men Karaokekvällen imorgonkväll på Dovas då? HA! Kul att jag skulle låta som en ilsken häst eller nåt som jag ställer mig med mikrofonen i handen, suck.
Picknicken idag då? Mjo, jag följer med ner till Torparängen. Men bara för att solen skiner och mamma betalar min mat och fika jag har med mig.. Sen får vi se hur länge jag stannar där. Filt med plast under och tjocktröjor följer såklart med så jag inte blir ännu mer sjuk..

Jag läste precis Linneas blogg om U-landsproblem och I-landsproblem.. Här sitter jag och klagar över en förkylning medans barn svälter i andra länder. I know, det är fel! Men vad ska man göra när man ALLTID blir sjuk inför något?!
Sitter och tittar på Rachel Ray på tv, ni vet hon som lagar mat? Hon låter också jätteförkyld.. Haha, jag är inte ensam. Men hon jobbar ändå! I TV! Som hela världen ser på! Då borde jag väl överleva det här? Men jag vill ju till Davids landställe över midsommar.. Jag kan ju inte smitta dom liksom :/

Nej, nog pratat om mina små (stora!) problem, dags att äta lite och göra sig iordning!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Det är ju självklart att du ska bli förkyld nu, vad hade du väntat dig ? ;)



Stackars liten, krya på dig.. Vi ses nog senare idag :D

2009-06-16 @ 10:55:52
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0