Flyga luftballong =)

Heejsan på er! Idag är det tisdag! Och det betyder att mina föräldrar drar till Turkiet imorgon och att jag ska flyga ballong ikväll, woho! Jag och David, uppe i en ballong, ikväll =) Lovely! Det är ju en av mina typ "innan-jag-dör-saker-jag-måste-göra"! Att flyga ballong finns definitivt med på den listan! Äntligen ska vi använda min fina julklapp jag fick av David i vintras =)
Men han kommer hit redan runt tolv någongång idag! Sen kör mina föräldrar oss dit. Självklart följer kameran med upp! Ska fota massor! Undra hur stor ballongen är.... Jag har alltid undrat det! Den ska ju vara jättestor sägs det..

Jag har precis klivit ut ur duschen och håller redan på att rinna iväg, det är så sjukt varmt! Men det ska ju typ bli sämre väder till helgen :/ 19 grader och molnigt på lördag, fuck! Men men, vi hoppas på bättre än de säger =)
Snart ska mamma klippa mig, äntligen. Jag har ju tjatat om det i typ två månader nu.. Ni vill inte veta hur mina toppar ser ut på håret, oh well, snart är de fula topparna borta!



honey badade i lördags!


och jag höll mig på land, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0