en regnig dag kan trots allt vara en bra dag! =)

Tjoho! :D Nu har David precis åkt iväg, han åkte ju imorse också för sin lektion, men efter den kom han hit igen! =) Vi åt lunch, han åt varma mackor och jag åt falukorv med makaroner. Sen gjorde vi chokladbollar och la oss i soffan för att titta på Mamma Mia, the movie! Haha, David skrattade en del iallafall, så lite bra tyckte han nog den var! Hoppas jag.. hehe.
Hur som helst! Jag har varit ute med hunden två gånger, mailat de vi hyrt flaket av, mailat min mentor och gjort klart ett grundprov och ett slutprov i sommar-mattekursen! Så kvar är att städa rummet och rensa fotona :P Fast rummet behöver bara bäddas och dammsuga soffan (det hamnade sand i den igår efter att vi varit på stranden, Davids påse.. hehe). Annars är det chill ikväll! Så sjuukt skönt att ALLT PLUGG ÄR KLART!! Eller vad säger ni som tar studenten? Såå mega underbart sjukt skönt!
Men nu ska jag städa lite, hare bra! =)
Puss.

PS. Vårat internet hemma strular jättemycket, och om pappa inte får igång det så vill han ha det mobila internetet vi har, så då kommer det inte så mycket inlägg på ett tag, men lovar att lägga in bilder senare ikväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0