En dag på posten

Hejsan på er! För cirka 1 timme å 20 minuter sen gick jag upp, klockan 6.10 alltså.. Jag är ledig idag, bara så alla vet. Jag vet, jag är knäpp, värsta sovmorgonen jag missade va?! Men. Jag måste fota ett reportage till Foto i skolan, och ska fota pappa i "En dag på posten", och han börjar ju halvsju på morgonen.. Så hade inget annat val än att gå upp! Men det var skönt ute, jättefint väder! Och varmt.. Fotade även lite efter att pappa gått in på jobbet, jag ska fota mer på reportaget vid halvtio ungefär då han ska dela ut på lite företag och så.

Anyway, idag står massa plugg på schemat, förutom fota då. Ska läsa ut en bok och skriva en 3 sidor lång analys om den typ sen.. Så har en del att göra! Vill hinna sola en massa också! Eftersom det bra vädret verkar försvinna imorn.. Suck.
Aja, nu ska jag börja med allt då! Hare bra
Pösss.

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Ledig? Vad är nu detta? :O

2009-06-01 @ 08:55:42
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0