dagens planer

Hejsan på er! Dagen igår efter det sista inlägget blev inte riktigt som planerat.. Jag la mig på baksidan och väntade på att pappa skulle ringa, men David ringde istället och det slutade med att jag, Davve, Danne, Emma å Sofia hamnade vid Edsviken vid någon strand och solade lite. Sen lämnade vi av Sofia hemma hos sig, Danne och Emma hos Danne och jag och David drog hit! Vi gjorde falukorv med pasta till middag och sen satte sig David å spelade lite wow medans jag skrev min 3-4 sidor långa text/analys om livets mening utifrån 3 böcker. Det tog mig bara 1,5 timmar ungefär att skriva den! WOHO!
Efter det åt vi iallafall glass med chokladsås och sen somnade vi. Idag gick vi upp vid nio och sedan vid tio drog David till skolan.
Jag har flera bilder som ska komma upp här på bloggen idag! Vissa kanske kommer imorn, men jag ska rensa alla bilder iaf.

Dagens planer:
- Rensa och fixa foton
- Maila de vi hyr flak av
- Städa rummet
- Ut med hunden vid tre
- Göra en del i matte sommarkursen

Så bilderna kommer senare idag! Först ska jag maila flaket och äta något.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0