bilder från grillkväll hos danne

Heejsan på er! Äntligen kommer bilderna som jag har lovat er! Det tog en enormt lång tid att rensa och redigera dom, men tillslut så =) Börjar med bilderna från i fredags! Då var ju jag, Davve, Emma, Amanda å Ashkan hemma hos Danne och grillade och myste. Grillat kött åt vi alla, med potatis i olika former till. Och såklart så grillade vi marsmallows som vi la mellan mariekex! Jag hade ju även med mig jordgubbar som var doppade i vit choklad, mums!



Amanda, Emma, Danne å Ashkan!

(klickbara bilder)
  
1) grillning
2) haha ashkan under filten, å danne hälsar på
3) jordgubbar doppade i vit choklad! mums


Amanda, Emma å Ashkan efter middagen

Fler bilder kommer sen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0