tivolivåffla

YES! Två av mina mobil-blogg-inlägg har iallafall publicerats på bloggen! Dock inte det sista, men vad gör det? Ibland funkar det iaf..
Jag sitter just nu ute i Vaxholm i husvagnen och kan inte sova, för att puben är utomhus ikväll och man hör musiken, alldeles för mycket! Hur som helst. Kryssningen med David och hans familj var helmysig! Verkligen! När jag kom hem var jag väldigt trött, eftersom man hörde motorerna från båten hela nätterna.. Men jag överlevde =)

Igår åkte jag med föräldrarna hit ut till Mista. Vi gjorde väl inte så mycket igår, grillade och tog det lugnt. Idag drog vi in till Vaxholm en sväng och köpte glass. Mums. Annars har vi bara tagit det lugnt idag igen. Goda middagar får man här ute! Grillat kött med goda sallader, love it!

Imorgon bär det av hemmåt igen, ganska tidigt på morgonen, innan elva iallafall skulle jag tro.. Mamma ska jobba på eftermiddagen och jag ska dra upp till Davids land imorn. Yeey, bussresa på två timmar, härligt liksom.. Aja, den som väntar på något gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0