my weekend

Hallojsan! Jag provade att skicka 3 mobil-blogg-inlägg.. Ett kom fram.. Hmm, vi får se hur det funkar i framtiden!

Haft en bra helg? Min var bra. Var ju först i Vaxholm tors-lördag morgon. Då drog jag direkt till Kista Galleria och mötte upp Sofia. Vi köpte present till Frida, hälsade på Amanda, käkade gott och såg på Harry Potter! Den var faktiskt bra =) Fast, såklart, jag är Harry Potter nörd, så det är väl klart att jag gillade filmen  =)
Hur som helst, efter det drog vi till Frida på poolparty där vi badade pool (daah), lite jacuzzi och åt chips, vattenmelon, nektariner och ballerina. Gott! Vid ett nån gång (eller strax innan..) så gick jag hem. Fick sällskap av Sofia, Lovisa å Sara som skulle till tåget. Sov själv inatt och vaknade vid fem imorse av ett sms från David som vaknat då, wierdo! haha. Sen somnade jag om och vaknade igen vid nio. Och somnade om igen och vaknade vid halvett. Då kom föräldrarna hem, haha. Så vi åkte till Stinsen, MediaMarkt och Elgiganten. Det slutade med att jag kom hem med en ny m***l! Mohaha! :D Hoppas den är bra..
Naje, nu ska jag äta något. något gott.
Pussar.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Säg inte ny mobil? Du är ju knäpp...



Jag ska ställa klockan på typ tre någon gång nästa vecka tror jag, det är så fint ljus ute då oftast :P På tal om att vakna fem liksom ;)



Synd att jag inte kunde vara med på poolpartyt det hade nog vart kul ;P

2009-07-19 @ 22:04:22
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0