life @ waxholm

Hallojsan på er! Det blir inte mycket bilder här inte, haha. Inte mycket bloggande heller för den delen.. Har ganska segt, men tror jag ska ringa David och prata med honom en stund. Han är ju troligen ute och seglar just nu.. Men jag måste störa honom en liten snabbis iaf =)
Idag har inte mycket hänt. Har varit med Thette, vi har mest gjort ingenting. Solat lite, badat lite, ätit lunch å middag å såå. Just nu ligger jag i husvagnen och tittar på tv.

Fjärilar i mageen! hihi

Naej, nu ska jag dumpa er och ringa davve =)

Imorgon går jag upp tidigt och tar 11 bussen från vaxholm. Drar till Kista direkt och möter upp Sofia där. Vi ska köpa lite saker och se på Harry Potter =) Sen direkt efter det drar vi till Frida på hennes poolparty =) Sen får vi se när jag går hem från henne. Men det blir nog alltså inget bloggande förens söndag för min del, troligen.
Bye!
Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0