home again

Hejsan på er! Jag funderar på att byta blogg.. Till Metrobloggen, men jag vet inte än Vi får se.

Men det var inte det jag skulle skriva! För ganska exakt 2 timmar sedan kom jag hem från Davids landställe. Har varit där uppe sen i söndags.. Vi har åkt båt, seglat, ätit god mat, varit på marknad, målat hus och lite annat! Har dock inte så många bilder från veckan.. Får se om någon dyker upp på bloggen, men kan inte lova något. Men jag har sett att några av mina mobil-blogg-inlägg har kommit fram iallafall! Det är ju bra det..

Under de här två timmarna som jag varit hemma har jag:
- Tvättat två maskiner i tvättstugan och hängt tvätten här hemma i torkskåpet
- Bytt om
- Fört över pengar till Annie
- Läst cirka 130 blogg inlägg
- Kollat upp det jag missat under veckan på facebook, mail, bloggen, bilddagboken, m.m.
Nu funderar jag på att sova, men vi får se hur det blir med den saken.. Hatar att sova själv. Det var inte tänkt så, men slutade med att jag hamnade ensam hemma trots att planerna var helt andra. Ja, jag är irriterad över detta. Men ska inget säga. Ska hålla tyst.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0