Hejsan på er :) jag har ju världen

7ebcc976e8b291e448616d2516f350cd.png

Hejsan på er :) jag har ju världens gulligaste pojkvän! Vi har varit på utflykt till östhammar idag och jag har världens magvärk (tjejernas härliga vecka..). Hela bilresan tillbaka trodde jag att jag skulle spy och falla ihop, inte så roligt.. Väl tillbaka bytte jag om och la mig för att vila lite. Då kommer david in med en bricka med te och bullar på! Riktigt gott! Nu drog han precis iväg för att gymma, det var tänkt att jag skulle följa med..men det känns som att det är bäst att jag vilar lite just nu.. Jag får följa med en annan gång till gymmet haha. Näe nu ska jag dricka upp mitt te! Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0