en onsdag

Hejsan! Igår flög ju jag och David luftballong, vilket var jätteroligt och mysigt! Komiskt nog så hamnade vi på den ballongen som Madde (en från Rudbeck) var med på. Hon jobbar ju med det.. Men jag skriver mer om ballongflygningen senare, så kommer lite bilder samtidigt då!
Idag har inte mycket hänt egentligen.. Gått upp och gjort oss iordning och sen har vi väl mestadel väntat, tills klockan två. Då körde jag och David mina föräldrar till Arlanda, de ska till Turkiet en vecka nu..Utan mig... :( Deras flyg lyfte 17.35 (kollade på Arlandas hemsida). Så nu sitter jag och följer deras plan på flygradar.nu.. Sorligt.. Saknar dom redan.. Jag är verkligen fäst vid mina föräldrar och dom finns liksom alltid där för mig.. Nu känns det bara konstigt att de är borta en vecka, känner mig typ deppig... Skönt skulle väll många säga, att vara ensam hemma en hel vecka. Men det suger faktiskt.. Jag har Daisy, men hon ligger bara vid dörren. Och väntar på mamma och pappa. Hon kommer få vänta länge... Tills sent nästa onsdagskväll :/
Naej, snart kommer David hit igen, skönt med lite sällskap..

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

JAG VILL SE BILDER!! :P

Vad komiskt att ni hamnade på samma ballong? Helt oplanerat? :P



Jag skulle säga skönt.. ;)

2009-07-01 @ 22:06:46
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart köpte du din studentklänning? vilken affär?

2009-07-01 @ 23:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0