en helt vanlig måndag

Hallojsan! Allt bra?
Idag är det måndag, vilket betyder att David kommer hem idag, woho! =) Det betyder även.. jaa, massa saker! Föräldrarna jobbar, jag passar hunden, Jonas fyller år, det är exakt 5 veckor tills jag börjar på Universitetet (hjälp!), Margareta och Greta har namnsdag idag, om 5 månader är det 4 dagar kvar till julafton, m.m.

Haha, ja, jag har helt enkelt inte mycket att säga just nu. Men idag gick jag iaf upp vid 10 och gick ut med hunden. Kom sedan in och åt lite frukost, snackade med pappa som var hemma på lunchen från jobbet. Jag har precis duschat nu och ska göra mig iordning, så jag är väl klar om nån timme eller så ^^ Annars idag händer inte så mycket. David kommer hit sen när han kommit hem från landet, jag kanske (om jag får med mig föräldrarna) ska lämna in den nya mobilen jag köpte igår. Den var sämst, så ska lämna tillbaka den..
Men men! Nu äre dags att göra sig iordning =)
Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0