att slänga på luren

Nu måste jag tyvärr få skriva av mig lite. Det är något jag irriterar mig sjukt mycket på och något som jag verkligen tycker är fel. Att slänga på luren när man pratar i telefon.. Jag är så trött på folk som gör det, vad är vitsen? Det är rent hyffs att säga hejdå till varandra innan man lägger på, faktiskt! Att föra en konversation och prata och så, för att sedan bara få höra något som "mhmm...aaanej, men hejdå *klick*" mitt i när man pratar. Jag förstår det inte! Att man lägger på innan den andra ens har hunnit reagera på någonting. Helt plötsligt är det bara tyst i luren och där sitter man med telefonen i handen och vet inte vad fan det var som hände. Jag kan bli riktigt sur och irriterad då. Sänka mig till en nivå som egentligen bara är löjligt. Det är något som jag tycker är elakt rent ut sagt. Jag vet inte vad ni tycker om saken, men jag tycker fan inte att man gör så. Det är fel. Och det står jag för, det är min åsikt. En stark åsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0