Intervju och Kilimanjaro(?)

Jahapp, så var intervjun klar då. Jag vet helt ärligt inte hur det gick, men umm, vi får väl se. I slutet av nästa vecka skulle de höra av sig iaf^^ Men asså, jag tror typ, den här intervjun var mer, för mig, för att lära mig hur det går till och vilka typer av frågor somm kommer och så. Men aa. Haha.
Annars då? Hampus har kommit, middag här hemma blev kyckling me bulgur och god sås. Nu har vi dumpat oss i soffan för att kolla på Indiana Jones. Höhö. Och vad tycker ni om att bestiga Kilimanjaro? Haha, kanske man ska göra nästa sommar.. Blev iaf medbjuden på det :) Jag menar, det låter ju sjukt intressant och kul! :)
Men men, nu ska jag kolla vidare på filmen ;)
Have a nice evening!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0