Toffifee får min mage att må bra!

Helloo, nu sitter jag här i Hampus säng och knarkar hans data, haha. Medans han och Matte kollar på något sjukt program på TV4 film :S Oh well, fick Tacos till middag här idag! Och i täby c så köpte jag en vit eye liner, yeey, äntligen!
Anyway, har snackat och snackat idag med Hampus, ätit middag, dragit ner till favvan och köpte Toffifee (som tog slut snabbt, stackars min mage!) och en pringles. Mums!
Nu är jag iaf jättetrött, även om jag och Therese somnade hyfsat okej tid igår, innan tolv typ. Och sen vaknade vi vid nio, men ändå är jag helt slut, alldeles trött typ.. :( Men men, ska sova myyycket inatt!
Gotta go, hare najs! ;)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0