Söndag

Godmorgon på er! Hur äre med er då? :)
Jag hade egentligen tänkt att ta en lång, härlig sovmorgon idag. Men så blev det inte! Det är städdag här i området idag, så jag blev väckt av att föräldrarna var uppe och gjorde sig iordning. Och så hade de försovit sig.. (De sitter i styrelsen och trädgårdsgruppen, så de har typ hand om städet, så det vore ju lite dumt att komma sent då.) Så då slängde de upp mig och jag fick ta en promenix ut med hunden! Men men, lite bra var det ju nästan ändå. För jag har hunden idag eftersom de inte riktigt har tid, och jag skulle fixa iordning här hemma, typ bädda, plocka in disken och så. Och så har jag en labbrapport i Naturkunskap B som jag tänkte göra klart och maila in idag! Och så skulle jag vilja baka lite, kanske en mumsig kladdkaka?! Eller vad säger ni ;) Och (många och här..) så ska jag ta 16.04 tåget för att åka in till stan och möta upp henne och hennes kompisar, sen ska vi på bio! :) Så det var nog lite tur att de slängde upp mig ;) Haha.



Men nu måste jag göra klart Naturkunskapen! Byebye, have a nice sunday.
Puss.

btw, Gratis smink är ju alltid kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0