Nya strumpor

Yey, äntligen har jag nya strumpor! Alla mina strumpor bildade klubb och gick sönder samtidigt, suck. Aja, nu har jag 5 par nya strumpor, härligt! Jag och mamma drog till Stinsen idag, och snart ska jag städa badrummen.. Och sen, arbetsintervju! Hjälp mig! Jag är så nervös.. Med min vanliga tur så kommer jag väl inte få jobbet, men jag hoppas! För om jag får det och de vill att jag ska jobba julhelgen, så kommer jag jobba typ hela julhelgen så mycket som de vill att jag ska göra det! Ååå, money money money... :) Vad pratar man egentligen om i 30-40 minuter på en arbetsintervju?? Finns det så mycket att säga? Aja, jag hoppas de väljer mig iaf...
Oooo, jag är nervös..

Nej, nu måste jag städa badrum, annars blir de lite småsurt här hemma.
Byebye.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0