Ny design

Nu så har jag gjort om designen lite! Härligt med lite nytt ibland faktiskt. Ska dock försöka fixa en bättre "bakgrunds-tapet" på bloggen, så den får det där "lilla extra"! ;) Haha.

Första dagen på lovet för mig nu, jag hade ju högskoleprov idag! Gick okej, men inte bra. Jag fick 0.9 av 2.0. (Orkar inte förklara hur räknesystemet fungerar för er som inte vet, haha sorry, läs min gamla blogg då.)
Anyway, jag lovar, jag ska göra det bästa av det här lovet! Sola på en strand hade ju varit skönt.. Men nu ska jag vara hemma i det kalla Sverige ;)
Imorgon är det städdag här i området, men jag ska sitta inne och göra klart naturkunskapen faktiskt! Så jag slipper plugga senare under lovet ;) Sen tar jag 16.04 tåget mot stan, där ska jag möta Amanda och Gustav(!), her boyfriend ;) Hihi. Första gången jag träffar han, spännande! Får se om jag som kusin godkänner han, haha skojja, han är säkert jättetrevlig! :) Jag har faktiskt ingen aning om vilken film vi skulle se, jag vet bara att den börjar 18.20 någonstans i stan. Jag vet inte heller exakt vilka som ska med, spännande! Haha.
Juste, på fredag! Då kommer ju studiebidraget! :D Så då drar jag och mamma iväg och jag ska köpa skor, myys. Uggs faktiskt funderar jag på! :)
Sen hörni, fredagen den 7 november, om 13 dagar för att vara exakt(!) så fyller jag 18 år! Det glömmer ni väl inte bort hoppas jag ;) Haha, nejdå klart ni inte gör :P

Nu ska jag fixa något annat kul, eller iallafall flytta mig till min bärbara dator istället, den är mkt snabbare än den här ;)
Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0