Nada cinema.

Naj, det blir ingen bio ikväll för min del! Jag är så trött och mår inte helt bra, och ska på arbetsintervju imorn (hjälp!).. Såå, det blir ingen bio för mig. Förlåt Amanda! Jag känner mig jättedum nu :(

Men men, jag lärde mig spela gitarr idag hos Thette! :D Ha ha ha, deru David, jag klarade det, så det så! :) *stolt som fan*. Ååå, tack käraste frugan för att du lärde mig :) Hihi, jag ska kanske låna en gitarr av morfar om han har kvar sin :D Yeey, då ska jag lära mig den där andra låten också Thette som du försökte lära mig ;) Hihi. I promise ;) JAG ÄR SÅ BÄST, Å STOLT nu :) Haha. Nu ska jag få min överraskning, som jag blev lovad.. ;)

Nej, slutpratat om gitarren och det, haha, men nu ska jag faktiskt göra mig iordning! För jag tänkte gå och lägga mig och sova så jag är så pigg imorgon som det bara går! Arbetsintervju, hjälp. Kan man förbereda sig på något sätt eller så? Jag har ingen aning.. Läskigt.. Men iaf, det är Guldfynd jag ska till! Jag hoppas ju såklart jag får det, men det får vi ju se imorgon eller senare någon gång!
Aja, godnatt på er sömntutor ^^
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0