Kvällen!

Nu så är jag hemma igen! Tropic Thunder hette filmen, haha den var helt sjuk! Sådär konstig komedi, men den var bra ;) Haha. Det var ett helt gäng, kommer inte ihåg vad alla heter! Men det var iaf Amanda, Gustav, Lisa, Carro, Rickard, Andreas och typ 2 killar till, haha. Någon speciellt middag blev det inte, haha. De andra åt typ på Tacobar när jag, Amanda och Gustav kom. Men eftersom Amanda inte ville äta på tacobar så gjorde inte jag eller Gustav det heller. Så min middag blev typ, en påse gott och blandat. :P Sen nu när jag kom hem så tvingade mamma i mig lite pommes frites och en halv köttbit, slängde dock typ hälften^^
Men men! Imorgon ska jag till Therese, och vi ska på bio imorn också, ska typ se High School Musical 3 i täby ;) Haha. Sen ska jag sova där! Så får se hur mycket bloggande det blir, men det märker vi väl :P
Nej nu måste jag nog börja göra mig iordning ;)
Gonatt på er! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0