God kladdkaka och snart bio

Den var god! Kladdkaka alltså ;) Tillochmed mamma ba "Men den ser jättebra ut", sen smakade hon och ba "Mm, den är ju alldeles perfekt ju! Du är ju bra på att göra kladdkaka". Haha, oj, hon om någon är bra på att baka och laga mat!! Hon borde typ öppna restaurang eller café eller nåt, lätt att jag skulle komma dit! Och alla andra skulle typ också göra det.. Hehe. Men men aja iaf.
Tunan här nere är typ klar nu, och jag funderade på att kanske dra ihop nyår där?! Men då borde man ju ha några som kan komma också, haha. Ska snacka med de i skolan nästa vecka, hoppas bara den fortfarande är ledig då, lokalen alltså..
Men men, snart måste jag börja röra på mig! 15.55 ska jag börja gå hemifrån och 16.05 går tåget! Har fortfarande ingen aning om vilken film det är vi ska se, haha. Eller vilka som kommer, men det kommer nog bli kul! :) Får se när jag kommer hem sen, skriver nog något mer då innan jag går och lägger mig också, filmen börjar ju 18.20, och borde väl sluta någongång runt 20.20 kanske? Hehe, så satsar på att vara hemma vid nio igen ;) Middag blir väl troligen på Subway! Gott! :) Amanda sa det iaf, ska fråga igen snart ;)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0