Bakning!

Nu är jag klar med Naturkunskapen och har skickat iväg det! Härligt att ha det klart ;) Såå, nu då? :) Haha, jag funderar på att baka något gott faktiskt^^ Dock har ju mamma en ny sån där assistent som hon kallar det, den där man blandar allt i! Vågar inte prova den själv haha, så jag får nog röra om allt för hand:) Iof, när man gör mammas goda kladdkaka-recept så får man inte vispa eller så, bara röra om försiktigt, för annars blir det som sockerkaks-smet! Så det ni! Men jo, kladdkaka vore gott, ska nog göra en ;)
Puss

Kommentarer
Postat av: Jeanette

mumma:D kom förbi med lite kaka till mig med;d

2008-10-26 @ 12:26:57
URL: http://jeanettetarnstrom.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0