Vill ha tisdag

Jag tror jag måste sova nu, eller iallafall logga ut och plugga lite, för att sedan sova! Jag har ju lite plugg att göra, plus att jag är väldigt trött och vill ha tisdag! Eller, jag vet inte,. Jag ska ju till Guldfynd imorn, jag kommer typ vara sämst och inte förstå någonting! Hjälp, varför valde de mig? Ja, jag vet, jag behöver pengarna.. Men fatta vad läskigt! Jag kan ju ingenting typ :( Tips tack! Det är ju förvisso inget riktigt jobb imorn eller vad man ska säga, men det är typ introduktion och genomgång av säkerhets-grejjer och så ska jag skriva på lite papper typ, help me!
Aja, annars vill jag ha tisdag nu :) Hihi. Dubbeltimme matte kan jag ju förvisso hoppa över, och naturkunskapen, haha. Men asså, tisdag bara :) Träffa vännerna, äta lunch med alla (inklusive Sofia!!), och kanske träffa Annie lite efter Guldfynd eller så. Ååå, jag har världens bästa vänner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0