Vice president ??

Kollade just på Obama's tal som han höll imorse, shit! Haha. Och nu såg jag just med hur mycket han vann också, han fick ju fan typ dubbelt så många röster dom McCain! Haha.
Men nog om valet i USA, även om typ hela världens huvudämne idag är just det valet. Höhö.
Men återigen tillbaka till mitt käraste pluggande.. Jag har iaf pluggat lite Engelska nu, har läst igenom de papprena vi fått iallafall. Men nu när föräldrarna dragit iväg till affären (för att handla lite, chockerande..), så ska jag gå ut med hunden. Igen. Suck! Det är faktiskt tråkigt att gå ut med henne :/ Men men, jag får göra det ändå.

3 dagar kvar nu mina käraste vänner! Höhö, sen fyller jag år :D Ååå, gud vad jag längtar!
Btw, vi diskuterade en sak på Business English förut.. Vad typ VD är motsvarande på engelska, är det typ Vice President? Jag tycker det låter bekant, en annan i min grupp också, men sen de andra två såg typ helt "Va-fan-säger-ni?!"-ut.. Men vet nån av er om det är Vice President, eller vad heter det annars? Aja, hunden var det ju.. Hörs sen!
Puss.

Ps. Gud vad jag vill ha sommar, nu!!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0