Vet ni?


Vet ni?
Det är typ över 3 dm snö ute just nu.
Och vet ni? Provet i Naturkunskap gick hyfsat bra ändå.
Och vet ni? Jag är beroende av pepparkakor.
Och vet ni? Jag har inget plugg att göra!
Och vet ni? Jag är glad :)



Haha, nu har jag varit i skolan då^^ Började med en seg italienska dubbeltimme.. I början av lektionen var vi typ bara 10 elever av typ 25! Haha, alla hade väl fastnat någonstans i snövädret :P Sen var det filosofi, yeey.. Sandkorn och sandhögar.. Efter det var det Svenska B, lite seg. Men vi spelade typ upp våran pjäs eller vad man ska kalla det för idag, äntligen avklarat! Efter det var det lunch, inge gott typ, men men. Åt med Annie å David :) After that, var det en timme matte, gud vad tråkig timme! Satt och pluggade naturkunskap istället.. hehe.. Och sist prov! Sen fick man sällskap på bussen mot Sollentuna av David :) Och så gick tåget precis när jag kom upp på perrongen. Och sen fick jag ta nästa tåg och gå hem i snöstormen och halkan. Yeey. Haha.

Imorgon är det tisdag. Normalt sett brukar jag typ tycka om tisdagar.. Och det gör jag ju iof fortfarande! Får äta med även Sofia och så då på lunchen. Och så har jag bara 2 lektioner. Men, imorn ska jag till Guldfynd också, och göra lite säkerhets-övningar eller vad det nu var.. Men sen ska jag träffa Thette! :D Hehe, ska få tillbaka Kyrkogårdsön filmen som de lånat av oss. Och så ska hon få tillbaka locktången. Hehe.

Min mage gjorde ont innan, sen kom jag hem och åt massor av pepparkakor. Och då menar jag verkligen massor. Jag tål typ inte ens det. Men jag kan inte låta bli dom! Men nu har jag inte ont i magen längre :) Nu känns den bara lite konstig.. Haha

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0