VET NI? VET NI? VET NI?! :D

VET NI VAD?! JAG ÄR SÅ SJUUUKT J*VLA GLAAAD! :D Asså den här dagen blir bara BÄTTRE OCH BÄTTRE!!!!! Asså, jag skulle typ precis lämna datan och gå ner och göra middag och så skriker (elr säger elr nåt) jag till pappa typ ba "Asså guldfynd är såå seeega" (på att höra av sig om jobbet). Och precis då ringer de, och gissa vad de sa?!?!?!?! :D "Om du fortfarande är intresserad så är jobbet ditt". Gissa om jag blev glad eller vad?!?! :D Faan vad skönt det känns! Lördagen den 29 november ska jag börja jobba typ, haha. Och nu på tisdag elr torsdag så ska jag dra in dit för att skriva på lite papper typ och lära mig lite och gå igenom säkerhets-grejjer och såå. JAG ÄR SÅ BRA!
Jag trodde verkligen att min arbetsintervju gick sämst.. Men tydligen inte, för jag fick ju jobbet! :D TAAAAACK!
(tänk att man kan bli så glad om ett jobb.. haha)

JAG ÄR BÄST!


Kommentarer
Postat av: Sara.S

Grattis!!

2008-11-13 @ 19:00:19
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: Fia

Va ska du jobba på guldfynd? Gaaah vilken lyx! :D Grattis!

2008-11-13 @ 22:36:27
URL: http://fiuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0