Vet ni vad jag gjorde för ganska exakt ett år sedan?

Ja hörrö ni, vet ni vad jag gjorde för ganska exakt ett år sedan? Dagen innan min 17-årsdag? Jo, jag bloggade, på min förra blogg dock ;P Då skrev jag såhär:

"Såå, nu är klockan 18.17 och jag har precis lyckats ta mig igenom exakt all geografi för en gångs skull! Har skrivit om stolparna vi fick förut och tagit mig igenom boken och allt sånt! Äntligen! Haha :P
Och så är 2 prov avklarade då! ;) 2 prov av 5 den här veckan.. Hade två spanska prov idag. Gick sådär på ena och bättre på det andra. Sen imorgon (på min födelsedag!!) har jag Geografiprov första lektionen i två timmar. Efter det har jag en timme svenska (då jag typ inte ska göra någonting) och webdesign (då vi inte heller gör någonting!). Sen springa till caféterian och köpa en smörgås och springa till bussen för att hinna med tågen in till stan, till jobbet. Då ska jag jobba till ungefär 16.00-16.30 någonting sånt. Sen stressa hem och fixa iordning mig och fixa middag och allt sånt inför att tjejerna ska komma på middag här, först middag och sedan någon film typ tror jag. :P Haha.
Såå, rolig födelsedag va? Haha, dagen + jobbet kommer inte va kul alls, men dagen kommer ju iallfall sluta bra då jag får träffa några kompisar och äta middag med dem och ha det trevligt! :D Haha, :P

Nej, nu måste jag plugga lite mer geografi,. kul va? ;)
Puss~"

Haha lite roligt sådär, nu är ju klockan förvisso 18.37 istället för 18.17, men ändå ;)
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0