Väntan

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva just nu, jag har bara så tråkigt. Och Annie är seg på att svara på MSN :P Haha, Annie, vad gör du när du tar sån tid på dig att svara egentligen? ;) Haha.
Aja, jag bara väntar och väntar, typ på att laddningarna på datan ska börja ticka vidare och svar på msn, och på att sova, typ.
Jag orkar egentligen inte gå och lägga mig, eller jag vill inte. Jag är så nervös inför Guldfynd! Men men, jag kommer ju inte dö iallafall. Och jag är antagligen inte sämst i världen, så.. Men ändå! Knappast att jag kommer vara bra på det iallafall, känns det som. Jag hoppas bara det går fort där! Även om jag typ får betalt imorn när jag är är där, eller vad de nu sa. Aja, nu väntar jag bara på att Annie typ ska svara, sen ska jag väl börja vandra mot sängen som står cirka 4 meter bort från mig.
Nu svarade någon! Yeey, hoppas på Annie ;)
Puss.

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Jag kan svara på din fråga. Jag läser ca 30-40 blogginlägg om dagen. Jag rensar bilder från Thailand. Läser mailen, kollar facebook, bloggar. Letar info på skatteverkets hemsida, och kollar vädret. Måste hinna äta och allt det skulle jag göra ikväll. Dessutom så chattade jag med 10 personer. Så jag svarade lite långsamt. Förlåt :P

2008-11-17 @ 23:38:35
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0