En söndag

Vad har hänt idag då? Jag blev väckt vid tio av mamma och gjorde mig lite snabbt iordning bara. Sen drog jag ner och åt frukost och efter det fick jag städa tunan! Damsuga överallt, i hallen, köket, stora rummet, toaletterna, alla soffor och dynor i sofforna. Torka alla borden. Skura hela toaletterna, usch vad äckligt.. Möblera om så att det ser ut som det såg ut från början. Tvätta gardinerna som var i köket, tvätta alla handdukar och hänga upp dom igen osv. Inte så kul att städa kanske, jag känner mig som en städerska just nu som är i stort behov av en dusch! Haha.
Kom hem sen igen vid halvett kanske och har nu även städat mitt rum osv. Så nu är det dags för en dusch och sedan något att äta! För jag är hungrig..
Sen är det plugg som gäller, suck. Har italienskaprov hela veckan, såå ska plugga massor nu idag. Och så ska jag läsa igenom all Naturkunskap en gång också inför provet jag har på måndagen om en vecka. Härligt med söndagar va? ;) Nja, aja. Hörs!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0