Helgen

Tjollahoppsan! Haft en bra helg? Min helg har varit superbra! Förutom jobbet dåra.. Men men, i fredags var det ju NT-show i skolan, as you all know. Sen var jag hos David på kvällen, och på lördagen efter jobbet drog jag dit igen. Hmm, jag messade han typ när det var 1 station kvar till där han bor. Fick inget svar. Kom fram, började gå hem mot han, ringde på dörren. Ingen öppnade. Ringer hans mobil, inget svar. Yeey, tänker jag, vad ska jag göra nu då? Så jag drog och satte mig på busstationen igen och väntade, dåå kommer ett sms "oj sorry, stod i duschen" Haha. Smart. Aja :P
Sov kvar där iaf, såg på film, på The Perfect Storm. Hehe, elr såg delvis^^
Sen idag, gick upp väldigt sent, sent för mig iaf. Vid tolv typ gick vi upp och åt frukost, haha. Sen vid typ halvtre ringde Danne å Ashkan å ville ha med David på lite shopping i Vällingby typ. Så då var det bara för mig att göra mig iordning och börja åka hemmåt då! Hehe, fick ju iof skjuts till Helenelund station av dom när de drog iväg^^ :)
Aja, nu är det middag :) Mums! Är hungrig ;)
Puss.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

ny kille nu ? :)

2008-11-30 @ 20:43:16
URL: http://jeanettetarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0