Shopping!

Finns det någon mer som bara ääälskar Bragokex?! Och shopping.. Haha. Jag och Annie drog iväg till stan efter projektarbetet. Hon köpte 3 par skor, och jag köpte 3 tröjor! :) hihi, har ju massa presentkort ;) Ska nog ha på mig det vita linnet och gråa tröjan imorn, och på fredag den svart/grå-randiga tror jag! Hmm, men fortfarande vet jag inte vad jag ska ha på mig på lördag ... :/ Tips?! Vill ha nån typ "lång t-shirt" med leggins till elr så.. Hmm, får fundera på det! Eller dra till H&M i Sollentuna C imorn efter skolan, ja det kanske man ska! Sen skulle man ju vara mattelärare(?) elr nåt nån dag också, haha. Bäst jag börjar plugga komplement så jag kan det.... haha.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0