God middag!

Det är ont om läsare på fredagar, det kan jag lova! Men men, just nu sitter jag här på rummet och dricker min cider.. Mm, gott ;) Tare lugnt hörni det är bara en 2,25% vetni ;) Haha. Anyway, till middag blev det hasselbackspotatis med kycklingfilé och typ gorgonzola-sås (stavning?). Gott! Och cider, höhö. Samma cider som jag fortfarande sitter och smuttar på. Heter det smuttar? Aja :P

Försöker hitta några fler som kan hänga med ikväll, men utanför skolan känner jag ju typ bara folk som är yngre än mig ;P Såå, hoppas David hittar fler! Sofia är ju på träning till 19.30 så henne kan jag inte snacka med just nu.. Jonas skulle med också. Men vi blir ju typ bara fyra.. Eller nej vänta, Mickan skulle med också! Fem blir vi! Härligt, höhö.

Fick tjuvkika på en present från pappa idag (A) Men jag får den inte förens imorn, haha, för föräldrarna tror att jag skulle "använda" den idag då annars om jag fick den nu, och det får jag ju inte för dom! Haha, vad det är för något får ni väl reda på imorgon. Kanske. Om ni är snälla ;)



     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0