Today, tomorrow and the weekend

Nu förtjänar jag en liten paus, och en chokladboll. Haha. Tjockis jag är, är ju sugen på choklad eller något gott hela tiden. :P Aja, jag har iaf pluggat en hel del nu! Jag har svarat på nästan alla frågor på första sidan, alltså jag har gjort nästan hälften. Andra hälften borde jag göra klart imorgon. Jag har hittills skrivit cirka 4 sidor om frågorna. Ganska bra ändå tycker jag! Eller vad säger ni?
Imorgon ska jag upp vid åtta någon gång och göra mig iordning. Klockan 10 går bussen till skolan. Jag har inga lektioner imorn, men ska möta upp Annie där då, för hon slutar 10.10 imorn. De andra slutar typ 11.25. Så då ska jag hänga med henne tills de andra slutar, och sen drar vi iväg till Saco-mässan i Älvsjö. Någon mer som ska dit imorgon?
Efter mässan ska jag typ hem igen, äta lite middag och så ^^ Sen äre Fast and the Furious.
Och på lördag? Hur blir det med filmkvällen? Det kommer typ bli jag, David och Fia som kommer senare i sånna fall för hon har match. Hoppas Annie orkar dra sig iväg till mig, en liten stund iaf.. Stackars David, ensam med tjejorna. Hehe.
Aja, nu ska jag läsa lite andras bloggar och så :)
Have a nice evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0