Tisdag

Heej :) Säger som typ alla andra säger nu förtiden på sina bloggar(?), lite snålt med kommentarer ;) Iof så har jag inte många läsare, haha, skriver typ till mig själv :P Men aja.
'Försov' mig idag till efter sju, då mamma väckte mig, om en halvtimme ska jag gå mot bussen och åka till skolan. Mattelektionerna är såå sega! Jag förstår inte hur folk kan välja Matte C frivilligt?! Elr vänta, det gjorde jag också.. Åå, dum jag är! Fast det är väl en bra kurs att ha läst, inte för jag förstår till vad, men ändå!
Såå, typ en timme matte idag, kmr försent då lite. Sen en timme Naturkunskap. Sen äta lunch med de i skolan, sen ungdomsmottagningen och sist hem! Ska plugga idag lite, promise! Men det är bara så tråkigt att börja plugga igen när man knappt haft något på 2 veckor,. Aja :P
Nu ska jag ta lite mer att äta till frukost! :P
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0