Tisdag

Hejsan på er! Haft en bra dag? Jag har iallafall haft en bra dag ;) Började som vanligt, gå upp göra sig iordning osv. Dubbeltimme matte som gick väldigt segt! En halv naturkunskapslektion efter det. Sedan fick vi biljetterna till NT-showen! Sen gick Annie och Netasha gick ut och fotade. Och jag väntade och David på Sofia medans hon pratade med sin mentor. Sen gick vi 3 och åt, hamburgare med mos och brunsås blev det! Hehe. Sen väntade jag på Sofia medans hon hade hål till två. Och så fick jag sällskap på bussen till Sollentuna med David. :)

Sen vare dags att jobba för min del! Fick läsa igenom en decimeter tjock pärm typ.. Och sen svara på lite frågor om säkerheten^^ (Det som stod i pärmen alltså..). Sen gick hon igenom lite i butiken typ, och så tog jag emot min första kund! Haha, det gick väl bra :P
När jag kom hem, så var Thette redan här! Hehe, opps.. Hon och jag skulle ses idag, men mitt jobb drog ut på tiden lite.. Såå. Men fick träffa henne en liten stund iaf :)

Hur har eran dag varit?

Men men, nu ska jag försöka fixa Ares med lite hjälp :)
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0