Sovdags, eller inte.. haha

Juuuump onboard, take a riiide, yeah! Haha, minns den låten med, typ, Robbie Williams? Jag kom bara att tänka på den, helt plötsligt, vet inte varför, men ändå! ;)
Ja, jag vet "vad gör jag här framför datan, skulle inte jag sova?".. Joo, jag vet! Jag hade tänkt att sova.. Jag stängde av datan.. Haha, sen ringde Hampus och fick mig att starta datan, sen ringde Netasha, och nu sitter jag här! Jaa, sant sant, en riktig liten datanörd. Det är vad jag är! En datanörd  ;) Haha, fast, jag är ju inte en sån person som tycker om att sitta och spela CS elr likande.. Men jag har faktiskt bett folk lära mig det spelet! För jag suger på det! Förstår inte ens vart man ska ladda ner det eller nånting :S Aja, det är väl inget för mig ;) Även om jag typ älskar bilspel och skjutspel! Halo är en klar favorit på Xbox iaf ^^ Halo 2 tror jag. Åå, jag har inte provat Halo 3 än?! :O Gimmie gimmie gimmie! (a man after midniiiight) Nej nu ska jag inte sitta (elr ligga..) här och skriva massa låt-texter och så! Jag skulle ju sova bestämde vi oss för..

Så godnatt kissekatter ^^ höhö..
PussÅkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0